پخش سارافون مجلسی بچه گانه با قیمت تولیدی

آنچه در این مقاله می خوانید...

لباس مجلسی بچگانه در بازار تهرانفروش عمده انواع سارافون بچه گانه لی

توليد كنندگان لباس  مجلسي بچه گانه شيك را چطور پيدا كنيم؟ چطور لباس مجلسي بچگانه و سارافون های متنوع و شيك را با قيمت ارزان به صورت عمده از توليدي خريداري كنيم؟

آيا در تهران توليدي لباس مجلسي بچه گانه جديد و به روز وجود دارد يا بايد از چين يا كشور هاي خارجي وارد كنيم؟ اگر شما همبه دنبال جواب اين سؤالات هستيد خواندن اين مطلب را از دست ندهيد

لباس مجلسی بچگانه در بازار تهران

آيا ميدانيد ارزان ترين توليدي و پخش لباس مجلسي بچگانه در تهران كدام توليدي است؟ آيا شما هم از خريد اجناس بي كيفيت خارجي با قيمت بالا خسته شده ايد؟

 

اكثر فروشندگان به دنبال توليدي لباس مجلسي بچه گانه اي هستند كه لباس هاي مجلسي متنوعي با كيفيت و جنس خوب و قيمت ارزان قيمت توليد كند. تا هم براي فروشندگان به صرفه باشد و سودي بالايي داشته باشد و هم خانواده ها بتوانند اين محصولات را با خيال راحت تهيه كنند.

 

طرح های متنوع و بسیار زیبای سارافون های مجلسی را در ویدئو زیر مشاهده نمایید:

 

 

 

در گذشته به دليل پايين بودن فيمت دلار و ازاد بودن بازار وارداتي، مدل هاي مختلف لباس بچه گانه از كشور هاي ديگر وارد ايران ميشد. ازين رو بيشتر لباس هاي بچه گانه در بازار خارجي بودند و فروش بالايي هم داشتند. اما در حال حاضر به دليل بالا رفتن قيمت دلار و ممنوعيت وارد شدن كالاي خارجي، اكثر لباس هاي خارجي موجود در بازار چيني هستند و در سطح كيفيت متوسط رو به پايين قرار ميگيرند.

 

خوشبختانه توليدي و بخش كيدي پوش موفق به توليد انواع لباس مجلسي بچه گانه شيك و با كيفيت شده است كه با پايين ترين قيمت موجود در بازار در اختيار فروشندگان قرار ميدهد.پارچه هاي استفاده شده در انواع لباس مجلسي بچه گانه، جنس ترك هستند.لباس ها سر تا سر آستر خورده و با نخ ابريشم گلدوزي شده اند.

فروش عمده انواع سارافون بچه گانه لی

سارافون مجلسی بچه گانه

سارافون هاي بچه گانه لي جز سارافون هاي پر اطراف در ميان خانواده ها و كودكان هستند. سارافون لي بخاطر خنك بودن، بيشتر مناسب فصل تابستان است. از جمله ويژگي هاي مثبت سارافون لي اين است با تمامي رنگ ها ست ميشود. تركيب سارافون لي با كفش صندل و كلاه و عينك دودي جلوه بي نظيري استايل شيكي براي كودك شما ميسازد.

ما در كيدي پوش انواع سارافون لي بچه گانه در طرح ها و مدل هاي مختلف را براي فروشندگان به صورت عمده عرضه ميكنيم. مدل هاي سارافون لي بچگانه از جديد ترين و به روز ترين مدل هاي روز دنيا هستند كه با ارزان ترين قيمت در اختيار فروشندگان قرار ميگيرند.

براي ديدن انواع لباس مجلسي بچه گانه و همچيني سارافون لي بچه گانه در كانال تلگرام ما عضو شويد. براي دريافت كانال تلگرام ما با كارشناسان واحد فروش در ارتباط باشيد.

کیدی پوش
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.