پر فروش ترین مدل های لباس های بچه گانه در تابستان ۱۴۰۲

آنچه در این مقاله می خوانید...

در تابستان ۱۴۰۲ چه لباس هایی بیشتر فروش رفت؟مشکی پسند شدن نوجواناناستقبال از مدلهای لشکراپ یک استایل خاص و محبوبچاپ های ترندپیراهن های فانتزی دخترانهتیشرت شلوارک یک استایل اسپرت و دوست داشتنیسخن پایانی

در تابستان ۱۴۰۲ چه لباس هایی بیشتر فروش رفت؟

تنوع استایل، رنگ و طرح در لباس کودک بسیار بیشتر از پوشاک بزرگسالان می باشد و  تحت تاثیر تغییرات جهانی و روندهای روز مد تغییر کند و گاهی این تغییرات دوره ای و در مدت زمان کوتاهی توسط تعداد زیادی تولید کننده تولید و فراگیر میشود.

استفاده از یک جنس پارچه خاص، یک مدل یا حتی چاپ خاص توسط تعداد زیادی تولیدکننده در یک زمان واحد نشان از ترند شدن آن مدل در آن سال دارد.

در زیر به تعدادی از این ترند ها در تولیدی های لباس بچه گانه در تابستان ۱۴۰۲ می پردازیم و مدل های سال های پیش را با مدل های تابستانی که گذشت مقایسه خواهیم کرد. پس با کیدی پوش در این مقاله همراه باشید‌.

 

مشکی پسند شدن نوجوانان

با توجه به تحقیقات انجام شده برروی کودکان و بررسی تاثیر رنگ ها بر روی روان کودک مشخص شد که کودکان نسبت به رنگ های شاد مثل قرمز ، نارنجی ، زرد ، ابی واکنش مثبت و علاقه ی زیادی نشان میدهند در حالی که رنگهای سیاه ، قهوه ای و خاکستری تاثیر مطلوبی بر انها ندارد.

 

در سالهای اخیر لباس های تولیدی بیشتر دارای رنگ بندی های شاد اعم از قرمز ابی زرد نارنجی صورتی و … بودند و استفاده از رنگ مشکی بیشتر محدود به مناسبت های خاص مثل محرم بود.

 

اما در سال پیش رو از ابتدای سال تاکنون ، اقبال عمومی به خصوص در نوجوانان بیشتر به سمت رنگهای تیره و به خصوص مشکی رفته و لباسهای تولیدی ها در کالیته رنگ خود حتما دارای رنگ مشکی بودند.

استقبال از مدلهای لش

در گذشته والدین برای کودک خود از استایل های فیت و دقیقا جذب تن کودک استفاده میکردند. اما امسال مدلهای لش بیشتر مورد توجه والدین قرار گرفته و لباس هایی که آزادی بیشتری دارند بیشتر خریداری میشوند.

کراپ یک استایل خاص و محبوب

این روزها والدین برای کودکان خود به دنبال لباس های ترند و استایلیش هستند و برای این گونه والدین کراپ یک گزینه ایده ال است . کراپ در واقع به تیشرتی گفته میشود که طول ان از تیشرت های معمولی کمتر است و معمولا از پارچه پنبه ای با چاپ های رنگارنگ و مدلهای زیبا برای ان استفاده میشود.

در ابتدا کراپ ها فقط دارای چاپ بودند و کم کم زنجیر هم به این مدل اضافه شد تا زیبایی این مدل را دو چندان کند.

کراپ های بچه گانه در ابتدا ساده به بازار عرضه شدند. سال گذشته در تابستان ۱۴۰۱ به مرور تولید کنندگان به یقه کراپ ها زنجیر اضافه کردند. تابستان امسال نیز شاهد این بودیم پایین کراپ ها از زنجیر استفاده شد تا جلوه خاصی و مد روزی به این نوع لباس اضافه کند.

چاپ های ترند

چاپ روی لباس به دلیل اینکه باعث درخشان شدن و زنده شدن طرح لباس میشود همواره بین کودکان و خانوادهایشان محبوب است مخصوصا اگر چاپ ان شخصیت کارتونی موردعلاقه کودک باشد.

چاپ های پرطرفداری چون میکی‌موس ، سگهای نگهبان ، السانا و کیتی همواره توسط کودکان مورد استقبال قرار میگرفت و حالا چند طرح پرطرفدار دیگر هم به دنیای مد کودکان اضافه شده است.

چاپ های محبوب BTS و Moschino در زمره پر طرفدارترین چاپ های لباس بچه گانه در تابستان ۱۴۰۲ قرار داشتند.

همچنین در خصوص اندازه و مقدار چاپ، در سال های قبل لباس ها دارای تک چاپ معمولا روی لباس و در قسمت وسط و یا سینه لباس بودند و بعدها تمام چاپ و گاهی چاپ هم در قسمت رو و هم پشت لباس را دارا شدند.

پیراهن های فانتزی دخترانه

پیراهن های جذاب دخترانه یکی از بهترین و رایج ترین استایل ها در بین دختران است و به دلیل تنوع و انعطاف زیادی که دارند در تمامی فصول سال مورد استفاده هستند.
پیراهن دخترانه در فصل های سرد دارای استین ، بیشتر از جنس های گرم پارچه مثل سوئیت ، موهر ، فوتر و مخمل دوخته میشوند و بالعکس در فصل های گرم بیشتر استین حلقه ای و استین کوتاه  (سارافون و ساحلی) با  پارچه های خنک مثل نخی ، میکرو ، کتان و یا لنین دوخته میشوند.

در تابستان گذشته پیراهن و سارافون دخترانه بیشتر با پارچه نخی با طرح های شاد تابستانی بود ولی در تابستان ۱۴۰۲ در کنار سارافون های نخی، سارافون های لنین و پوپلین هم خودنمایی میکردند.

تیشرت شلوارک یک استایل اسپرت و دوست داشتنی

راحت ترین استایل یونیسکس تابستانی است که هم دختر و هم پسر از ان استفاده میکنند . تنوع بالا در کنار راحتی و زیبایی این مدل پوشاک ، باعث همه پسند بودن این استایل میشود .
تیشرت شلوارک در مدل های مختص پسران و دختران و تعدادی مدل اسپرت مشترک بین دختران و پسران وجود دارد.

تیشرت ها اغلب با جنس پنبه ای در ترکیب با شلوارک پنبه ای ، لی و کتان هستند که انتخاب اول والدین شیک پوش میباشند و یک استایل همیشه محبوب می باشند.

در زیر تعدادی از انواع مدلهای تیشرت و شلوارک را مشاهده میکنید.

سخن پایانی

با توجه به گسترش شبکه های اجتماعی، تغییرات موجود در سبک و استایل لباس به سرعت همه گیر میشود و مد در لباس کودکان از این قاعده مستثنی نیست. اما توجه به این حائز اهمیت است که در صنعت مد هرگاه مدل و استایلی ترند میشود فقط چند ماه در ان وضعیت میماند و معمولا پس از مدتی از مد می افتد.
پس بهتر است برای خرید لباس کودک به جز توجه به ترند بازار، نکات زیر را نیز مورد توجه قرار دهید.

 

۱-  راحت بودن پوشاک کودک مهم تر از استایل لباس اوست.
۲-  رنگهای شاد برای روحیه کودکان مناسب ترند حتی اگر رنگهای تیره ترند باشند.
۳-  بهتر است استایل کودک مناسب سن او باشد و از انتخاب استایل های بزرگانه برای کودکان اجتناب شود.
۴- در انتخاب لباس کودک فصل را در نظر بگیرید زیرا زیباترین لباس در فصل نا مناسب کاربردی ندارد.
۵-  انتخاب یک استایل با کیفیت و با دوام مهمتر از یک استایل به روز ولی بی کیفیت است.

 

و در انتها از همراهی شما با کیدی پوش در این مطلب سپاسگذاریم. همواره می توانید جدیدترین مدل های لباس های بچه گانه تولید شده از با کیفیت ترین متریال و با به روز ترین طرح ها را در کانال تلگرام کیدی پوش و اینستاگرام ما مشاهده بفرمایید.

کیدی پوش
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *