سفارش عمده لباس بچه گانه از اینستاگرام کیدی پوش

اینستاگرام کیدی پوش

با توجه به سوالات مشتریان گرامی در خصوص نحوه سفارش محصولات کیدی پوش از اینستاگرام بر آن شدیم در قالب یک فیلم آموزشی مراحل را خدمت شما عزیزان نشان دهیم.

نظر به اینکه سفارش از عمده فروشی لباس بچه گانه کیدی پوش توسط ربات فروشگاهی تلگرامی ما انجام می گیرد، بنابراین برای سفارش محصولاتی که در اینستاگرام کیدی پوش مشاهده می کنید، می بایست کد محصول مورد نظر را در ربات فروشگاهی ما در تلگرام ثبت کرده تا به سبد خرید شما اضافه شود. مراحل کامل کار در فیلم زیر توضیح داده شده است:

 

پیش از این دسترسی به اینستاگرام، بر خلاف تلگرام با محدودیتی روبرو نبود، اما نظر به قرار گرفتن محدودیت های مشابه تلگرام بر روی اینستاگرام از پاییز ۱۴۰۱، در حال حاضر مشتریانی که به اینستاگرام دسترسی دارند، می توانند با همان روش محصولات را در کانال تلگرامی کیدی پوش نیز مشاهده نموده و بصورت خودکار و به سادگی محصولات خود را ثبت و فاکتور را تحویل بگیرند.

علی رغم این توضیحات اگر همچنان دسترسی به تلگرام برای مشتریان اینستاگرام با محدودیت روبرو بود و یا اکانت فعال تلگرام در اختیار نداشتند، می توانند در دایرکت اینستاگرام محصولات مورد نظر خود را به همراه سایزبندی، تعداد و رنگ بندی اعلام بفرمایند تا ادمین ها فاکتور را برایشان ارسال نمایند.

اگر به تازگی کار فروش لباس بچه گانه را آغاز نموده اید پیشنهاد می کنیم این مطلب را در خصوص نحوه سفارش عمده، سایزبندی لباس های بچه گانه و … مطالعه بفرمایید. همچنین در هایلایت های اینستاگرام کیدی پوش نکات مفیدی در خصوص راهنمایی سفارش عمده لباس بچه گانه، شناخت پارچه و … ارائه داده ایم.

در انتها شما مشتریان گرامی می توانید با تماس با شماره ۰۲۱۲۸۴۲۴۱۷۶ در خصوص مدل هایی که در سال جاری مد شده اند، لباس های پر فروش، مشاوره در زمینه راه اندازی مغازه و یا پیج بچه گانه، نحوه سفارش محصولات و … سوالات خود را با ادمین های ما در میان بگذارید و از تجربیات چندین ساله کیدی پوش در خصوص فروش عمده لباس بچه گانه و تولیدی لباس کودک استفاده نمایید.

کیدی پوش
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *