مرکز فروش عمده لباس بچه گانه چینی ارزان

آنچه در این مقاله می خوانید...

لباس بچه گانه چینی از کجا بخریم؟آشنایی با مراکز خرید عمده لباس در چینقیمت فروش عمده لباس بچه گانه زمستانی چینی

آیا به دنبال خرید عمده لباس های چینی با رنگ بندی و طرح های متنوع و به روز هستید که نمونه آن را در پوشاک داخلی مشاهده نمی کنید؟ در ادامه این مطلب با ما باشید تا بهترین مرکز فروش عمده لباس بچه گانه چینی ارزان قیمت را به شما معرفی نماییم.

امروزه کارخانه های زیادی در شهر های کشور چین وجود دارند که به تولید لباس بچه گانه می پردارند. قیمت لباس بچه گانه در چین و منطقه های دیگر دنیا بسته به کیفیت آن متنوع می باشد.

فروش عمده لباس بچه گانه چینی

لباس بچه گانه چینی از کجا بخریم؟

افرادی زیادی اقدام به واردات لباس های چینی از قشم و درگهان میکنند و به فروش میرسانند ولی مهمترین نکته آن است که کاری با کیفیت و ضمانت به شما بفروشد و در هر لحظه پاسخگو باشد.

 

برای دیدن محصولات چینی و ایرانی به پیج اینستاگرام و تلگرام ما سر بزنید.

آشنایی با مراکز خرید عمده لباس در چین

فروش عمده لباس بچه گانه چینی

امروزه چین یکی از قطب های تولید و صادرات لباس های بچه گانه به کشور های دیگر می باشد. کیفیت این محصول تا حد بسیار زیادی بستگی به پارچه استفاده شده در آن دارد به طوری که هرچه از مرغوبیت بالایی بر خوردار باشد و از الیاف درجه یک استفاده شود، در نتیجه قیمت آن نیز بالا تر می رود.

در عصری که کشور چین آن را دوره صنعتی می داند تحول های زیادی انجام شد به طوری مرکز های خرید زیادی در زمینه های مختلف به عرضه محصولات خود پرداختند. در صنایع ریسندگی و پارچه بافی نیز سرمایه گذاری زیادی انجام شد که علت این امر سود آوری زیاد این صنعت می باشد.

مراکز خرید در کشور چین به گونه ای می باشد که با ارگان های مختلف قرارداد هایی می بندند و عرضه این محصول را به صورت عمده و خرده انجام می دهند.

می توان پوشاک مورد نظر خود را بصورت آنلاین از سایت های اینترنتی چینی مانند علی بابا، Dhgate.com و Chinabrands سفارش داد. اگر به شخصه قصد خرید مستقیم لباس بچه گانه بصورت عمده  از چین را دارید مطمئناً باید Chinabrands را چک کنید. قیمت پایین، تنوع بسیار بالا، تضمین کیفیت، تخفیف های موجود و تحویل سریع از ویژگی های این سایت می باشند.

به دلیل رقابتی بودن بازار ها در این کشور، فروشنده ها سعی در عرضه لباس هایی دارند که برند ها و شرکت های معتبری به تولید آنها بپردازند، زیرا پارچه استفاده شده در این محصول ها بسیار با کیفیت بوده و علاوه بر این از دوختی استفاده می شود که توسط دستگاه های صنعتی انجام می گیرد، به همین دلیل متقاضی های زیادی را دارد.

قیمت فروش عمده لباس بچه گانه زمستانی چینی

مرکز پخش لباس بچه گانه چینی

قیمت عمده لباس بچه گانه چینی بسته به نوع متریال و پارچه استفاده شده و تمیزی دوخت میباشد.

برای مثال شما میتوانید به چینی ها عکس لباس بالا را بدهید و آنها این لباس را در ۱۰ قیمت متفاوت برای شما تولید کنند .حال بسته به شما دارد که کدام قیمت را خریداری میکنید.

لباس بچه گانه چینی امروزه بخش گسترده ای از بازار های جهانی را به خود اختصاص داده است، زیرا این کشور سرمایه گذاری بسیار زیادی را در این زمینه انجام داده و در کنار آن بازاریابی منحصر به فرد چینی ها و قیمت بسیار رقابتی آن ها، این محصولات را یک رقیب جدی برای تولید کنندگان پوشاک بچه گانه سراسر دنیا قرار داده است.

فروشگاه داران محترم، بنکداران و دفاتر پخش لباس بچه گانه که قصد اضافه نمودن پوشاک بچه گانی چینی به سبد محصولات خود را دارند می توانند با کارشناسان فروش ما در مجموعه کیدی پوش (kidiposh)تماس حاصل نمایند.

کیدی پوش
7

7 پاسخ به “مرکز فروش عمده لباس بچه گانه چینی ارزان”

  1. با سلام خدمت تمامی همراهان گرامی
    شما عزیزان می توانید هرگونه سوال خود در خصوص فروش عمده لباس بچه گانه چینی در بازار بزرگ تهران و بصورت کلی فروش عمده لباس بچه گانه خارجی را در کامنت ها مطرح سازید تا پاسخگوی شما فروشگاه داران و آنلاین شاپ های محترم باشیم.

    • سلام بله لباس های چینی پاییزمون آماده ارسال به سراسر کشور می باشند. مدل ها را می تونید در کانال تلگرام و پیج اینستاگرام ما مشاهده کنید.

        • با سلام
          اینستا که در حال حاضر به دلیل فیلترینگ دسترسی بهش مشکل شده
          تلگرام به دلیل داشتن قابلیت پراکسی در دسترس تر است در حال حاضر و کارهامون را در اونجا می تونید مشاهده کنید

  2. سلام. تلگرام و اینستا که فیلتره. لطفا کانال داخلی بذارید. شماره تماسهاتون هم مشغول هست.

    • سلام، پیام رسان های داخلی هم امکانات کمتری نسبت به تلگرام دارند و هم همه مشتری ها در حال حاضر از یک پیام رسان واحد استفاده نمی کنند.
      می توانید با پراکسی به تلگرام متصل شوید و کارها را ببینید.

      دلیل اشغال تلفن مجموعه این است که به دلیل فیلترینگ برخی نشاری ها بصورت تلفنی ثبت سفارش می کنند. لطفا پس از چند دقیقه مجدد تماس بگیرید تا همکاران پاسخگوی شما باشند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *