تولیدی پوشاک بچه گانه کیدو

آنچه در این مقاله می خوانید...

تولیدی لباس بچه گانه مارک kidoواحدهای مختلف تولیدی های بچه گانه تولیدی لباس بچه گانه در اینستاگرام
تولیدی پوشاک بچه گانه کیدو

مارک تجاری kido یک تولید کننده لباس بچه گانه استرالیایی است که در سال ۲۰۰۵ در این کشور کار خود را آغاز نمود و در حال حاضر انواع پوشاک دخترانه و پسرانه، دکوراسیون، سیسمونی و اسباب بازی تولید می نماید.

در ایران نیز تولید کنندگان مختلفی با برند کیدو محصولات خود را روانه بازار مصرف می نمایند که می توانید محصولات آن ها در اینستاگرام مشاهده نمایید.

تولیدی پوشاک بچه گانه کیدو

تولیدی لباس بچه گانه مارک kido

این برند استرالیایی محصولات خود را با بهترین کیفیت و به روز ترین طراحی های دنیا عرضه می نماید که با شرایط کنونی ارزی محصولات این برند در ایران قیمت های بسیار بالایی دارند و فروش چندانی نخواهند داشت.

سهم تولید کنندگان ایرانی از بازار پوشاک کشور در چند سال اخیر روند صعودی داشته است. علت این امر محدودیت های اعمال شده در واردات پوشاک خارجی از سوی دولت و نیز گرانی پارچه و نخ خارجی در اثر افزایش نرخ دلار بوده است.

در نتیجه این عوامل، در حال حاضر اکثر پارچه های مورد استفاده در لباس های بچه گانه از نساجی های داخل کشور تامین می گردد، توسط طراحان ایرانی طراحی شده و یا از نمونه های چینی و ترک و یا اروپایی نمونه برداری می گردد. سپس الگوها برش خورده و توسط خیاطان و دوزندگان طرح ها آماده می گردند.

پس از آن بسته به محبوبیت برندهای خارجی و یا طرح های برندهایی که از آن ها الگو برداری شده، مارک هایی مانند kiddo ،kido، کیدز و یا کارترز بر روی لباس می خورد. حتی برندهای معروف لباس بچه گانه ایرانی بعضا از مارک های معروف خارجی بر روی لباس های خود استفاده می کنند.

 

واحدهای مختلف تولیدی های بچه گانه

تولیدی های بزرگ، تمام واحدهای طراحی، برش و دوخت، و چاپ یا گلدوزی لباس ها را درون مجموعه خود دارند و صفر تا صد کار را در کارخانه خود انجام می دهند. اما تولیدی های متوسط و کوچک بسته به ابعاد کارشان تمام یا برخی از مراحل بالا را برون سپاری می نمایند.

برای مثال پس از انتخاب پارچه و مدل و درآوردن الگوها، اگر نیاز به شست باشد، پارچه به مراکز شست و تکمیل داده شده و پس از انجام عملیات مورد نظر تحویل گرفته می شود. سپس پارچه ها را به واحدهای برش پارچه تحویل داده و پارچه های برش خورده طبق الگو تحویل می گیرند.

پس از آن کار دوخت بصورت مزدی دوزی به خیاطان و واحدهای دوزندگی واگذار می گردد و مدل های مورد نظر اتو خورده، با مارک مورد نظر سفارش دهنده مانند تولیدی پوشاک بچه گانه جونیور، لباس بچه گانه مارک کیدز، و … در کاورهای نایلونی تحویل گرفته می شوند.

 

 تولیدی لباس بچه گانه در اینستاگرام

تولیدی لباس بچه گانه و عمده فروشی کیدی پوش تمام مدل های خود را بصورت به روز در اینستاگرام مجموعه قرار می دهد و مشتریان گرامی می توانند پاسخ هرگونه سوال در خصوص محصولات را از ادمین های پیج اینستاگرام جویا شوند.

سعی ما در مجموعه کیدی پوش بر این می باشد محصولات را با پارچه های ایرانی قیمت مناسب و ارزان با بیشترین تشابه کیفیت با پارچه های خوب خارجی که اکنون قیمت های بالایی در بازار دارند تهیه نماییم و از به روز ترین و شادترین چاپ ها و مدل های گلدوزی در لباس های بچه گانه تولیدی استفاده نماییم.

 

 

کیدی پوش
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *