پخش عمده شلوار بچه گانه در تهران

آنچه در این مقاله می خوانید...

خصوصیات پارچه ملانژ و دلیل استفاده از آن در شلوار کودکپخش شلوار اسلش بچه گانه عمده با قیمت ارزان
پخش عمده شلوار بچه گانه

شلوارهای بچه گانه از جمله شلوارهای اسلش، جین، کتان و راحتی از جمله محصولاتی است که وجود آن ها در فروشگاه پوشاک بچه گانه ضروری است. مجموعه کیدی پوش در زمینه پخش انواع شلوارهای کودک و نوجوان بصورت عمده فعالیت می نماید.

در این مطلب به تشریح ترکیب الیاف پارچه ملانژ و دلیل استفاده از آن در شلوارهای بچه گانه خواهیم پرداخت.

سپس در ادامه بهترین نوع پارچه ملانژ برای استفاده در لباس کودک را معرفی کرده و محصولات تولیدی و پخش عمده لباس بچه گانه کیدی پوش را معرفی خواهیم نمود.

خصوصیات پارچه ملانژ و دلیل استفاده از آن در شلوار کودک

پخش عمده شلوار بچه گانه در تهران

کلمه ملانژ در فرانسه به معنای ترکیب می باشد و پارچه ملانژ به ترکیب الیاف پنبه و پلی استر در پارچه اشاره می کند.

درصد نخ پارچه های ملانژ با هم متفاوت است. هرچه پارچه نرم تر باشد و لطافت بالاتری داشته باشد، درصد الیاف طبیعی آن بیشتر و به تبع آن قیمت پارچه بالاتر است. از طرف دیگر هرچه پارچه ملانژ درخشنده تر و براق تر باشد الیاف مصنوعی بیشتری در آن به کار رفته است.

درصد معمول الیاف به کار رفته در پارچه های ملانژ حدود ۶۰ درصد الیاف و ۴۰ درصد پنبه می باشد.

الیاف پلی استر موجود در این پارچه مقاومت آن را بالاتر برده و موجب می شود در شستشوهای مکرر حالت خود را از دست ندهد. از طرف دیگر نخ پنبه بکار رفته قابلیت تنفس پارچه را ارتقا داده و نرمی و لطافت به آن می بخشد.

با توجه به پارامترهای ذکر شده، تولیدی های لباس بچه گانه برای تولید لباس هایی که به مقاومت بیشتری نیاز دارند و تحت شستشوی بیشتری قرار میگیرند به سراغ پارچه های ملانژ رفته اند.

به دلیل استفاده این البسه توسط کودکان و حساس بودن پوست آن ها، پارچه های ملانژ با درصد نخ بیشتر در تولید عمده شلوار کودک مورد استفاده قرار میگیرند.

پخش شلوار اسلش بچه گانه عمده با قیمت ارزان

پخش عمده شلوار بچه گانه در تهرانپارچه های ملانژ را معمولا با طیف رنگ های طوسی مشاهده می کنید که به دلیل ترکیب الیافی که ذکر شد سطح آن یکدست نبوده و تفاوت رنگ بصورت خط های کمرنگ و پر رنگ مشاهده می کنید.

پارچه های ملانژ علاوه بر شلوار، در دوخت لباس های ورزشی، سوئیشرت، گرمکن و شلوارهای اسلش به کار گرفته می شوند.

شلوارهای اسلش بچه گانه زمانی که با پارچه ملانژ تهیه می شوند، علاوه بر دوام بالا، نرمی و لطافت مناسبی نیز دارند. خودِ پارچه ملانژ قیمت پایین تری نسبت به پارچه های تمام نخی دارد و همین امر موجب می شود وقتی یک تولیدی این نوع پارچه را بصورت عمده خریداری و محصول خود را تولید نماید، شلوارهای اسلش بچه گانه با قیمت ارزان تولید گردد.

پخش کیدی پوش انواع شلوارهای راحتی، بیرونی و اسلش بچه گانه را با مرغوب ترین پارچه های ملانژ تولید نموده و آماده همکاری با کلیه فروشگاه های لباس کودک در سراسر کشور عزیزمان می باشد.

  • جهت اطلاعات بیشتر و سفارش کارها فرم سفارش موجود در سایت را تکمیل کرده تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
  • همچنین برای دیدن انواع محصولات ما از صفحه محصولات کیدی پوش دیدن فرمایید.
کیدی پوش
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.