تولیدی انواع شلوار اسلش بچه گانه پسرانه

آنچه در این مقاله می خوانید...

راهنمای خرید شلوار راحتی بچه گانهتولیدی شلوار اسلش بچه گانه جدید بند دار

تولیدی های شلوار اسلش بچه گانه محصولات خود را در دو نوع شلوار مجلسی اسلش و شلوار راحتی اسلش تولید، عرضه و پخش می نمایند. شما مشتری گرامی می توانید انواع مدل های این شلوار را از طریق سایت اینترنتی و یا شبکه های اجتماعی کیدی پوش مانند کانال تلگرامی و صفحه اینستاگرام مجموعه سفارش دهید.

پخش انواع شلوار اسلش بچه گانه پسرانه

راهنمای خرید شلوار راحتی بچه گانه

راهنمای خرید شلوار راحتی بچه گانه خرید شلوار راحتی بچه گانه در جنس اسلش که برندی بسیار معروف می باشد و از بهترین نوع مواد اولیه در تهیه پارچه های آن استفاده گردیده است برای تمامی مشتریان میسر شده است. این مرکز فروش بزرگترین مرکز پخش شلوار های اسلش بچه گانه در تمامی طیف رنگی و سایزی می باشد.

شلوار اسلش یک شلوار راحتی با جنس نرم است؛ که پوشیدن آن به جا و مکان خاصی محدود نمی شود.

برای دوخت شلوار اسلش معمولا از پارچه های کشی استفاده می شود. برای اینکه بتوانیم یک شلوار اسلش مناسب و عالی خریداری کنیم؛ بهتر است که ابتدا با انواع جنس های شلوار اسلش آشنا شویم.

پارچه هایی که مناسب دوخت شلوار اسلش است؛ معمولا دارای کش در قسمت تار و پود هستند، که برخی از این پارچه ها که الیاف آن را نیز اسپان و لاکرا می نامند؛ فقط در قسمت پود؛ که یعنی پارچه به صورت افقی کش می آید.

عمدتا شلوار اسلش های موجود در بازار از نوع پارچه های بنگال، فلامنت، انواع دورس ها تولید می شود.البته کیفیت نخ بکار رفته و تراکم نخ ها همه این عوامل بستگی به میزان کیفیت پارچه دارد

البته استفاده از شلوار هاي اسلش محدوديت سني خاصي ندارد و در هر سني که باشيد مي توانيد شلوار اسلش بپوشيد.

مدل هاي متعددي از طرح ها و رنگ هاي مختلف از جنس هاي پارچه هاي مختلف به بازار ارائه شده است.

استفاده از شلوار اسلش بستگي به نوع موقعيت مکاني ندارد و چون يک شلوار راحتي و بيروني به شمار مي رود؛ بنا به سليقه ي شخصي خودتان مي توانيد آن را در همه جا مورد استفاده قرار دهيد. این نوع شلوار توسط تولیدی های مختلف لباس بچه گانه تولید می گردند.

شلوار اسلش های پنبه ای استایل متناسب و قابل قبولی برای استفاده روزمره کودکان به شمار می رود. دلیل استقبال زیاد از این مدل شلوار های بچگانه، به راحت بودن و پا خور شیک و جذاب آن می باشد.

همچنان شلوار بچه گانه بند دار اسلش از جنس های مختلفی تهیه شده است که، هر یک از این جنس ها برای فصل های مختلف سال مناسب می باشد.

انواع جنس های شلوار اسلش :

  • پارچه ترویرا (ترکیب کتان و پلی استر)
  • پارچه نخ پنبه (ترکیب کتان و پنبه)
  • پارچه کنف (الیاف گیاهی)
  • پارچه پلی استر (الیاف مصنوعی)
  • پارچه پشمی (الیاف پشم حیوانی)

معمولا پرکاربردترین نوع پارچه در تهیه شلوار اسلش، نوع ترویرا و نخ پنبه می باشد. از ویژگی های مثبت شلوار های اسلش بچگانه که از پارچه های مرغوب برای دوخت و تولید آن استفاده شده است را می توان به خنک بودن، جذب مطلوب تعریق بدن، راحتی و دوام بالای پارچه در برابر شستشو می باشد.

شلوار های اسلش که پارچه ی تهیه شده ی آن از نوع نخ پنبه می باشد یا پنبه ای می باشد از خصوصیات و ویژگی های مثبتی نیز برخوردار است

تولیدی شلوار اسلش بچه گانه جدید بند دار

خرید شلوار اسلش بچه گانه جدید بند دار خرید شلوار اسلش بچه گانه جدید بند دار با نهایی ترین درجه کیفیت و رنگ بندی متنوع در سایز های کامل مناسب نوزادی و بچگانه از طریق این نمایندگی بزرگ برای تمامی مشتریان عزیز در سراسر کشور امکان پذیر می باشد.

شما مشتری گرامی می توانید با مراجعه به صفحه اینستاگرام ما از مدل های متنوع ما دیدن فرمایید.

کیدی پوش
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.