معرفی تولیدی لباس نوزاد در تهران

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات تولیدی های لباس نوزادسایز بندی و پک های لباس نوزادی
معرفی تولیدی لباس نوزاد در تهران

تولیدی های لباس نوزاد بنا به مصرف کنندگان خاصی که دارند، بایستی موارد لازم را رعایت نمایند. لباس نوزادی خصوصا لباس زیر نوزادی الزاما بایستی از پارچه های دو رو پنبه ای استفاده نمایند تا پوست لطیف نوزاد اذیت نشود و ایجاد حساسیت ننماید. اما لباس زیر های پلی استر پنبه نیز در بازار موجودند که نسبت به نوع قبلی در اولویت بعدی استفاده قرار می گیرند.

تولیدی لباس نوزاد

مشخصات تولیدی های لباس نوزاد

تولیدی لباس نوزاد

همانطور که در ابتدای مقاله اشاره شد برای تولید لباس نوزاد بایستی پارامترهای خاصی را در نظر گرفت. نظر به این عامل معمولا تولیدی های لباس نوزاد بصورت تخصصی در این حوزه فعالیت می نمایند و تنها به تولید لباس نوزاد می پردازند و تهیه و تولید البسه بچه گانه دیگر را در برنامه خود قرار نمی دهند. در حال حاضر تولیدی های زیادی در این زمینه در کشور به فعالیت می پردازند و بعضا محصولات خود را صادر می نمایند.

اگر قصد تهیه لباس نوزادی بصورت عمده و ارزان از تولیدی را دارید، شرکت کیدی پوش می تواند این محصولات را با مناسب ترین کیفیت و قیمت در شهرهای مختلف از جمله تهران، مشهد و دیگر شهرها بصورت اینترنتی برای شما ارسال نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید.

 

سایز بندی و پک های لباس نوزادی

تولیدی لباس نوزاد

سایز بندی لباس نوزاد عمدتا با توجه به ماه تولد تقسیم بندی می گردد. سایز صفر مناسب بدو تولد تا دو و نیم الی سه ماهگی است که بسته به جثه و رشد نوزاد می باشد. سایز یک برای نوزادان سه تا ۶ ماه مناسب می باشد و سایز دو برای شش تا نه ماهگی استفاده می شود. این تقسیم بندی عموما برای لباس های نوزاد ایرانی و خارجی صدق می کند.

برخی تولید کنندگان در سایز بندی های خود وزن و قد نوزاد را نیز ذکر می کنند که با توجه به پایش منظم قد و وزن نوزادان توسط پزشک در سال اول تولد و اطلاع والدین از این پارامترها، می توان مناسب ترین لباس را برای نوزاد خود انتخاب نمود.

همچنین لباس نوزاد هم بصورت تک هم بصورت ست های ۵ تکه و ۱۹ تکه ارائه می شوند که در هنگام خرید سیستمونی می توان تهیه نمود. لباس نوزاد ۵ تکه شامل:

  • یک عدد بادی
  • شلوار
  • جلو دکمه دار
  • شورت پوشکی
  • آستین حلقه ای

می باشد. ست ۱۹ تکه علاوه بر موارد بالا بلوز آستین کوتاه و آستین بلند، دستکش، کلاه، نافبند، دورپیچ، روسری و پیشبند را در پک خود موجود دارد.

 

کیدی پوش
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.