قیمت انواع شلوار جین بچه گانه شیک پسرانه

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با انواع شلوار بچه گانهفروشگاه جدیدترین شلوار جین بچه گانه دخترانه

شلوار جین بچه گانه براساس فرم و طرح خاصی که دارد قیمت گذاری می شود. در این بین مدل های پر تنوع و مورد دلخواه از هزینه های بیشتری برخوردارند و برای دریافت نمونه های ساده تر، معمولا مبالغ ارزان تری پرداخت می شوند. آگاهی از این هزینه های جدید خیلی ضروری و مهم می باشد.

قیمت انواع شلوار جین بچه گانه شیک پسرانه

آشنایی با انواع شلوار بچه گانه

آشنایی با انواع شلوار بچه گانه شلوار جین از مهم ترین پوشش ها محسوب می شود. از این رو نمونه هایی که برای بچه ها ساخته می شوند دارای انواع مختلفی هستند.

این مدل ها به این ترتیب ذکر می گردند :

  1. انواع دم پا گشاد : این اجناس را به این صورت ترتیب داده اند که شلوار از کمر تا زانو کاملا جذب و چسبیده باشد و از آن جا به پایین، دچار گشادی بیشتری گردد. نام دیگری را که در حین فروش برای آن ها در نظر گرفته اند بوت کات است که ترجمه فارسی آن، همان دم پا گشاد می باشد.
  2. اقسام اندامی : اسمی که بر روی این اقسام گذاشته اند کاملا گویای فرم اصلی آن ها می باشد. در واقع آن ها طوری هستند که کاملا فیت بدن می شوند. از سویی حتی اگر پا های کودکان خیلی باریک هستند، پوشیدن این مدل ها برایشان بهتر است.
  3. ساخته های گشاد : تنها قسمت کمر آن ها سفت بوده و کمی پایین تر گشاد و عریض می شوند. موارد گفته شده تا حدی شباهت به مدل های دم پا گشاد دارند.
  4. اشکال راسته : اشکالی که از آن ها یاد کردیم برای خیلی از مصرف کنندگان محبوبیت دارند. چون زیاد به اندام نمی چسبند و راحتی زیادی را برای اطفال در هنگام بازی ایجاد می کنند. از سویی آن ها همان رنگ شلوار های لی را دارند.
  5. مدل های جذب و کوتاه : قد آن ها را طوری می سازند که انگار بالای قوزک پا قرار گرفته اند. پس برای بچه هایی که قدی تقریبا کوتاه دارند پارچه های زیادی برای ساخت صرف نمی شوند. گاهی وقت ها دم پای آن ها را تا می نمایند تا زیبایی بیشتری از آن ها نشان داده شود.
  6. طراحی های فاق کوتاه : چنین پوشش هایی از گذشته تا به حال خیلی مد بوده و افراد استفاده های فراوانی از آن ها می کردند. در واقع قسمت کمر آن ها کمی پایین تر از بافت های دیگر است. 
  7. گونه های سیگاری : خیلی شبیه جین های جذب هستند و قد شان تا بالای مچ پا است. کاملا فرم پا های کودکان در آن ها نمود می یابد. اگر کودکان دارای پا های چاقی باشند این ساخته ها اصلا برایشان مناسب نیست.

فروشگاه جدیدترین شلوار جین بچه گانه دخترانه

فروشگاه جدیدترین شلوار جین بچه گانه دخترانه فروشگاه شلوار جین دخترانه کل نمونه هایی را که عرضه می کند تنها برای مصارف دختران آن هم، در پایین ترین سنین می باشند. 

این مدل های جدید در سه رنگ آبی روشن، کمی تیره و سرمه ای موجود هستند که هریک، دارای قیمت مناسبی برای فروش می باشند.

کیدی پوش
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.