فروش عمده لباس زمستانی بچه گانه

آنچه در این مقاله می خوانید...

لباس زمستانی دخترانهانتخاب سایز در هنگام خرید لباس زمستانی بچه گانه
فروش عمده لباس زمستانی بچه گانه

لباس های گرم زمستانی بچه گانه و نوزادی یکی از خریدهای مهم اواسط فصل پاییز و اوایل زمستان می باشد. البته فروش عمده این البسه چند هفته زودتر و اوایل پاییز صورت می پذیرد و به مرور با سرد شدن هوا در ویترین مغازه ها خودنمایی می کنند.

با توجه به قیمت های بالاتر لباس های زمستانی نسبت به البسه تابستانی و خنک، نکات بیشتری باید در هنگام خرید صورت پذیرد.

 

 

اولین نکته اینکه بیشتر والدین تمایل دارند لباس های زمستانی را رنگ های شادتر برای کودکان خود انتخاب نمایند و اطلاع از این موضوع برای یک خریدار عمده لباس زمستانی بچه گانه حاثز اهمیت می باشد. نکته بعدی اینکه:

به دلیل استفاده از این لباس در فصل پاییز و زمستان و تفاوت دمای روزهای مختلف این فصول، اگر لباس های زمستانی دو لایه بوده و بتوان یکی از لایه های آن را بنا به گرم تر شدن هوا جدا کرد، این محصول می تواند جذابیت بیشتری برای خریداران داشته باشد.

فروش عمده لباس زمستانی بچه گانه

لباس زمستانی دخترانه

فروش عمده لباس زمستانی بچه گانه

 

در لباس های دخترانه عموما از رنگ های شادتر مانند ارغوانی، صورتی و بنفش استفاده می شود. از انواع لباس گرم دخترانه در فصل زمستان می توان به کاپشن، پالتو، سوئیشرت، جوراب شلواری، کلاه و هد بند اشاره کرد. لباس های بافت نیز جزو انتخاب های جذاب این فصل می باشند.

پیشنهاد می کنیم:

  1. هنگام خرید، فرزند خود را به فروشگاه لباس بچه گانه و قسمتی که لباس های با بودجه مد نظر شما قرار گرفته ببرید و با همکاری هم به انتخاب لباس بپردازید.
  2. خصوصا اگر پس از انتخاب لباس اصلی که می تواند کاپشن یا پالتو باشد، به اتفاق فرزندتان کلاه، جوراب شلواری و یا دیگر اقلام زمستانی که با لباس اصلی ست است را انتخاب نمایید،
  3. هنگام پوشیدن این لباس ها در منزل خودش با اشتیاق دست بکار می شود و دیگر نیازی به اصرار شما نیست.

در هنگام خرید لباس زمستانی برای کودکان باید این نکته را در نظر گرفت که اگر کودک لباس خود را دوست نداشته باشد از پوشیدن آن امتناع می کند و این موضوع به چالشی هر روزه بین شما و فرزندتان تبدیل می شود.

انتخاب سایز در هنگام خرید لباس زمستانی بچه گانه

فروش عمده لباس زمستانی بچه گانه

نکته بعدی که در خرید لباس های بچه گانه خصوصا لباس زمستانی باید در نظر بگیرید رشد کودکتان است. اگر اوایل پاییز اقدام به خرید لباس برای کودک خود می نمایید، افزایش سایز فرزند خود تا انتهای زمستان را در نظر بگیرید و لباس را کمی آزاد تر انتخاب نمایید.

البته باید توجه داشته باشید عموما نمی توانید به منظور اینکه کودک خود این لباس را زمستان سال بعد هم بپوشد، چند سایز آن را بزرگ تر انتخاب نمایید. زیرا در اینصورت هم در سال جاری شاید کودکتان از پوشیدن لباسی بزرگتر و بی قواره در هوای سرد زمستان خودداری نماید و هم سال آینده با توجه به سرعت بالای رشد کودکان این لباس برای وی اندازه نباشد.

رعایت نکته بالا برای کودکان سنین پایین تر و خصوصا نوزادان بسیار حائز اهمیت می باشد.

برای خرید انواع لباس زمستان دخترانه و پسرانه بصورت عمده، با مناسب ترین قیمت و کیفیت با کارشناسان فروش ما در کیدی پوش ارتباط حاصل نمایید تا بدون اختصاص وقت و صرف زمان در فروشگاه های مختلف، سفارشات شما را در اسرع وقت به محل شما ارسال نماییم.

 

کیدی پوش
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.