فروش عمده لباس راحتی بچه گانه

آنچه در این مقاله می خوانید...

نکات مهم در انتخاب لباس خانگی کودکخرید لباس راحتی بچه گانه بصورت عمده از تهران
لباس راحتی بچه گانه

در بین لباس های کودکان، لباس راحتی بچه گانه اهمیت ویژه ای دارد زیرا بطور مستقیم با پوست بدن کودک در ارتباط است. در بین اقسام پارچه های موجود در بازار مدل های پنبه دو رو بالاترین کیفیت را به خود اختصاص می دهند.

از پارچه دورس نیز در تولید لباس های راحتی بچه گانه دخترانه و پسرانه بعنوان لباس پاییزه و زمستانه و بهاره استفاده می شود.

 

نکات مهم در انتخاب لباس خانگی کودک

اولین نکته ای که در انتخاب لباس راحتی کودک اهمیت دارد، جنس لباس می باشد که پیش از این به آن اشاره شد. پارامتر بعدی که باید در نظر گرفته شود، سهولت پاک شدن لکه های روی لباس می باشد. در نظر داشته باشید قبل از شستشوی لباس اطلاعات موجود در برچسب لباس را مطالعه کنید. همچنین بهتر است لباس بچه ها جدا از لباس دیگر افراد خانواده شسته شوند.

الکتریسیته ساکن در لباس های پنبه ای بسیار کمتر از لباس های دارای پلی استر می باشد که راحتی بیشتری برای کودکان به همراه دارد.

طرح های کارتونی و رنگ های شاید در روحیه کودکان تاثیر بسیاری دارد و موجب می شود تا کودک خودش با اشتیاق بیشتری لباس را بپوشد. حتی الامکان فرزندان خود را برای خرید لباس همراه خود به فروشگاه های لباس بچه گانه ببرید و به سلیقه آن ها در انتخاب لباس توجه نمایید.

اگر باز هم بخواهیم به مزیت های مهم انتخاب درست جنس لباس بپردازیم باید متذکر شویم:

تبادل هوا در لباس های پنبه ای و نخی به راحتی انجام میشود، موردی که در لباس های دارای پلی استر کمتر می شود و این امر می تواند باعث عرق کردن کودک و بوی عرق گرفتن لباس می شود.

نکته فوق خصوصا زمان خواب کودکان اهمیت به سزایی دارد که رعایت آن می تواند خوابی خوش و راحت برای کودک به ارمغان بیاورد.

خرید لباس راحتی بچه گانه بصورت عمده از تهران

لباس بچه گانه راحتی

اگر به دنبال طرح های متنوع و مدل های مختلف لباس های راحتی بچه گانه هستید، ما به شما تولیدی و پخش کیدی پوش را پیشنهاد می نماییم.

لباس های راحتی با جنس پنبه دو رو، دوخت تمیز و زیبا و نیز طرح های انیمیشنی روز دنیا که نظر هر کودکی را به خود جلب می کند در پیج اینستاگرام ما موجود می باشند.

برای خرید ست بلوز شلوار بچه گانه، سرهمی کارترز، پیراهن خانگی و دیگر لباس های راحتی بصورت عمده با تولیدی و پخش کیدی پوش در تهران تماس حاصل نمایید و اجناس خود را با ارزان ترین قیمت در اسرع وقت درب مغازه خود تحویل بگیرید.

 

 

کیدی پوش
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.