فروش عمده لباس بچه گانه خانگی قیمت مناسب

آنچه در این مقاله می خوانید...

نگاهی بر تولید لباس کودک در ایرانصادرات انواع لباس بچه گانه مجلسی به عراق

لباس بچه گانه خانگی از مدل های مختلفی بهره می گیرد که بسته به جنس و طرح اشکال مختلفی را به خود اختصاص داده است و مشتریان حین خرید با طیف های متنوعی روبرو هستند که نیاز آنها به طور کامل پوشش داده خواهد شد. قیمت های آنها نیز بسته به کیفیت پارچه و طرح و مدل مختلف بوده و در صورتی که عمده خریداری شود بسیار باصرفه و ارزان خواهد بود.

فروش عمده لباس بچه گانه خانگی قیمت مناسب

نگاهی بر تولید لباس کودک در ایران

نگاهی بر تولید لباس کودک در ایران تولید لباس کودک در ایران قدمت زیادی دارد و از گذشته های دور خیاطان ماهری در این کشور وجود داشته که انواع مدل ها را طراحی و تولید می کرد و در گذشته نمونه های سنتی این لباس ها برخاسته از فرهنگ و تمدن ایرانی بود و امروزه نیز انواع مدل های لوکس و جدید وارد بازار شده که برخی از مدل ها نیز با مدل های سنتی آمیخته شده است.

لباس های بچه گانه از بهترین پارچه ها و در تنوع بالایی برخوردار است و در انواع نمونه های تابستانه و زمستانه عرضه می شود و نمونه های آستین دارد و بدون آستین در مدل های مختلف به این محصول تنوع بخشیده است و با سایز بندی های متنوعی که در آنها وجود دارد نیاز سنین مختلف کودکان را پوشش می دهد.

رنگ بندی های این لباس ها متناسب با سلایق مختلف کودکان بوده و با تنوعی که در آنها وجود دارد با هر اندام و رنگ پوستی می توان آن را انتخاب نمود که هر انتخابی نیز ذوق و سلیقه مشتری را به همراه دارد.

صادرات انواع لباس بچه گانه مجلسی به عراق

صادرات انواع لباس بچه گانه مجلسی به عراق صادرات لباس بچه گانه مجلسی در انواع مختلف به عراق به صورت گسترده و مستقیم انجام می شود و چون این لباس ها شیک و قیمت مناسب هستند در این کشور خریداران زیادی دارند. همچنین نزدیک بودن فرهنگ ایرانی به فرهنگ عراقی باعث شده که طرح ها و مدل های این لباس ها مورد پسند عامه این مردم قرار بگیرد.

لباس های مجلسی بچه گانه در یقه و آستین، دارای طرح های مختلفی هستند مانند یقه مدل قلب و آستین پف دار یا چین دار و دور کمر آنها نیز از نمونه های بند دار یا کشدار است که پایین آنها نیز ممکن است چیندار و ساده باشد. برای خرید آن باید متناسب با فصل خریداری شود تا کودک با پوشیدن آن احساس خوب و راحتی داشته باشد.

نرخ این لباس ها بسته به کیفیت و جنس پارچه، کیفیت دوخت، طرح و مدل و مقدار پارچه ای که برای دوخت آن بکار برده شده، تزئینات بکار رفته در آن و … مختلف بوده مثلا نمونه هایی که با پولک یا مهره و مونجوق دست دوز شده گرانتر است و هر چه لباس لوکس و مدرن باشد گرانتر خواهد بود و خرید کلی آن ارزانتر بوده و در صورتی که بدون واسطه خریداری شود ارزانتر و بسیار باصرفه می باشد.

کیدی پوش
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.