فروش عمده شلوار جین بچه گانه

آنچه در این مقاله می خوانید...

تفاوت شلوار جین بچه گانهجنس شلوار جین بچه گانهتاثیر رنگ بندی بر فروش عمده شلوار جین بچه گانه
فروش عمده شلوار جین بچه گانه

فروش عمده لباس جین بچه گانه مانند شلوار جین، شلوارک جین، سرهمی جین و .. از جمله موارد است که هیچ گاه از رونق نمی افتند. زیرا پوشاک جین و لی از مد نمی افتند و هر ساله تولید کنندگان مدل های متنوعی مانند سنگ شورهای مختلف، رنگ های متفاوت و دوخت های متفاوت به بازار عرضه می نمایند.

سرهمی جین بچه گانه

 

تفاوت شلوار جین بچه گانه

خرید عمده شلوار جین بچه گانه

تفاوت شلوار جین بچه گانه با بزرگسالان این است که در اینجا برای راحتی کودک از از دکمه و زیپ استفاده نمی شود و به جای آن در داخل شلوار کش ریگلاژ به کار برده می شود تا از یک طو پوشیدن و در آوردن شلوار با سهولت بیشتری انجام گیرد و سوی دیگر کودک هنگام فعالیت های روزانه احساس راحتی بیشتری نماید.

پیشنهاد می گردد در خرید پوشاک لی بچه گانه نوع سنگ شور آن انتخاب گردد. زیرا با سنگ شور کردن پوشاک لی، نرمی و لطافت پارچه بیشتر شده و همچنین در شستن های بعدی آبرفت ندارد.

 

جنس شلوار جین بچه گانه

خرید عمده شلوار جین بچه گانه

شلوار لی می تواند ۱۰۰% نخی باشد که خصوصیات آن تنفس بهتر بدن و خنکی و نرمی آن اشاره کرد. اما این نوع شلوارها کشی نیستند. برای انتخاب نوع کشی شلوار لی می توان از ترکیب نخ و الیاف و یا ترکیب الیاف مختلف استفاده نمود. خود الیاف به دو دسته طبیعی و مصنوعی تقسیم می گردند. از الیاف طبیعی می توان به ویسکوز اشاره کرد که ریشه سلولوزی دارد و از ساقه گیاهان تولید می شود. خصوصیات ویسکوز لطافت و تنفس بالاست که بعنوان یک پارچه خنک در تابستان گزینه مناسبی است. از نکات منفی این پارچه این است که اصطلاحا بشور بپوش نیست و با شست و شوی زیاد حالت خود را از دست می دهد و نیز زود چروک می گردد.

دسته بعدی الیاف مصنوعی مانند پلی استر هستند. این الیاف از مواد آلی و نفتی تهیه می شوند و اصطلاحا پلاستیکی هستند. از خصوصیات مثبت آن ها می توان به دوام بالا در مقابل شست شو و چروک پذیری پایین اشاره کرد و در مقابل تنفس و نرمی ضعیفی دارند.

برای اینکه شلوار لی شما حالت کشی داشته باشد می توانید ترکیبی از نخ-ویسکوز، نخ-پلی استر و ویسکوز پلی استر را انتخاب نمایید. برای راحتی بالاتر می توانید از ترکیب نخ-ویسکوز و برای دوام بالاتر از ترکیب نخ-پلی استر و ویسکوز-پلی استر استفاده نمایید.

توجه داشته باشید در هنگام شستشوی شلوار جین حتما آن را برعکس کرده و با آب سرد بشویید.

 

تاثیر رنگ بندی بر فروش عمده شلوار جین بچه گانه

فروش عمده شلوار جین بچه گانه

شلوار های جین به صورت کلاسیک به رنگ آبی هستند و بیشترین فروش را نیز در عرضه عمده، رنگ های خانواده آبی مانند سورمه ای، آبی روشن، آبی تیره و آبی یخی به خود اختصاص داده اند. شلوارهای به این رنگ معمولا شستشه شده و سنگ شور هستند. معمولا رنگ آبی متوسط و تیره برای بچه ها طرفدار بیشتری دارد زیر نوع روشن آن بیشتر مستعد لک شدن است.

رنگ دیگری که می توان به آن اشاره کرد، شلوارهای جین تیره می باشند. این شلوار ها پس از تولید شسته نمی شوند در نتیجه نرمی و لطافت کمی نسبت به نوع شسته شده دارند. همچنین به علت اینکه لباس کودکان دفعات بیشتری نیاز به شستشو پیدا می کند، پس از چندین بار شستن رنگ این نوع جین اصطلاحا می رود و شکل ظاهری اولیه خود را از دست می دهد. به همین خاطر تولید شلوارهای جین تیره رنگ برای کودکان کمتر صورت می گیرد و به تبع آن فروش کمتری دارند.

جین سفید آخرین موردی است که قصد داریم به آن اشاره کنیم. خرید این رنگ شلوار برای کودکان، به علت درد سرهایی که در پی کثیف شدن سریع آن والدین با آن مواجه می شوند توصیه نمی گردد.

برای خرید انواع شلوار جین بچه گانه دخترانه و پسرانه فرم سفارش قرار گرفته شده در سایت را تکمیل و ارسال نمایید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

 

 

 

کیدی پوش
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.