فروش عمده جوراب بچه گانه فانتزی

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با انواع مدل جورابپخش عمده جوراب بچه گانه عروسکی دخترانه

یکی از مدل های پر طرفدار و محبوب انواع جوراب بچه گانه، جوراب های مدل فانتزی است، زیرا دارای رنگ های شاد و طرح های زیبا و جذابی بوده که علاوه بر زیبایی از پا در برابر سایر عوامل محیطی حفاظت می کند.

این جوراب ها در انواع طرح های عروسکی، رنگارنگ و … عرضه می شوند و امکان ست کردن این محصول با قسمت های دیگر پوشش کودکان به راحتی میسر می باشد و در حال حاضر جوراب بچه گانه عمده فانتزی فروش بسیار خوبی دارد و مورد توجه افراد زیادی واقع شده است.

فروش عمده جوراب بچه گانه فانتزی

آشنایی با انواع مدل جوراب

آشنایی با انواع مدل جوراب

جوراب دارای انواع و اقسام مختلفی است که برای گروه های سنی مختلف و برای مردان، زنان و بچه ها در نمونه های متنوع و در جنس های مختلف طراحی و تولید می شود.

جوراب مردانه شامل جوراب کالجی مردانه، جوراب مچی مردانه، جوراب نیم ساق مردانه، جوراب ساق دار مردانه می باشد و جوراب های مورد استفاده برای خانمها شامل جوراب کالجی زنانه، جوراب مچی و نیم ساق زنانه، جوراب سه ربع و بلند بالای زانو زنانه و انواع جوراب شلواری و ساپورت است.

انواع جوراب بچه گانه می توان به جوراب های کالجی دخترانه و پسرانه، جوراب شلواری بچه گانه، پاپوش های بچه گانه با طرح های شیک و فانتزی و جوراب های ساده و اسپرت دخترانه و پسرانه اشاره نمود.

از ویژگی های جوراب با کیفیت می توان به مواردی نظیر نرمی و لطافت مطلوب، امکان تنفس راحت پوست، ضد حساسیت، جلوگیری از بوی بد پا، پیشگیری از حساسیت های پوستی و … اشاره نمود.

پخش عمده جوراب بچه گانه عروسکی دخترانه

پخش عمده جوراب بچه گانه عروسکی دخترانه

پخش جوراب بچه گانه عروسکی دخترانه با کیفیت بالا و قیمت مطلوب از همین شرکت صورت می پذیرد و در این مرکز خرید و فروش به صورت عمده انجام می شود که قیمت پایین و بسیار مناسب تر از خرید جزیی است.

قیمت جوراب به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد و از جمله مهمترین مورد کیفیت و جنس مواد اولیه به کار رفته در آن است همچنین سایز و اندازه این محصول، نوع بسته بندی، طرح و رنگ، تراکم بافت، حجم خریداری، روش خرید و … بر قیمت این محصول مؤثر می باشند.

جوراب دخترانه دارای مدل های متنوع و زیبایی است که از انواع این مدل ها می توان به جوراب پاشنه ژله ای، لب تور، تور دار، گوشدار و مچی و … اشاره کرد که در کارخانه های تولید کننده با استفاده از متریال درجه یک و با بهترین کیفیت طراحی و ارائه می شود.

 

همچنین خریداران محترم میتوانند برای خرید عمده انواع جوراب به سایت تولیدی جوراب پادینا مراجعه نمایند.

کیدی پوش
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.