صادرات انواع لباس بچه گانه مجلسی به افغانستان

آنچه در این مقاله می خوانید...

نگاهی بر تولید لباس کودک در ایرانخرید انواع لباس بچه گانه اسپرت پسرانه

در سال های اخیر شاهد رشد چشمگیر  در تولید لباس بچه گانه بوده ایم، به طوری که ایران موفق گردید تا در زمینه صادرات انواع لباس بچه گانه مجلسی به کشورهای همسایه و افغانستان فعالیت داشته باشد.

صادرات انواع لباس بچه گانه مجلسی به افغانستان

نگاهی بر تولید لباس کودک در ایران

نگاهی بر تولید لباس کودک در ایران با گسترش رو به رشد صنعت پوشاک، تولید لباس های داخلی رونق چشمگیری پیدا کرد و در این صورت هر روزه شاهد تولید لباس های با کیفیتی هستیم، که در میان لباس های تولید شده، لباس بچه گانه بیشترین تنوع و تولید را به خود اختصاص داده است.

البته در سال های گذشته اکثر مردم تمایل داشتند، تا  لباس هایی با برند های کشورهای خارجی را برای کودکانشان خریداری نمایند، زیرا لباس های کودک تولید داخل، بسیار محدود بودند و حتی کیفیت کافی و لازم را نداشتند و یا آن دسته از پوشاکی هم که از کیفیت خوبی برخوردار بودند، به دلیل عدم تبلیغات مناسب، در میان مردم شناخته نشدند و به همین علت، کاهش ۸۰ درصدی تولید پوشاک داخلی را داشتیم، اما در سال های اخیر، تولید کنندگان ایرانی درصدد برآمدند، تا لباس های بچه گانه را با بهترین کیفیت و  بیشترین تنوع تولید نمایند و آن ها این دسته از لباس ها را با بهترین متریال و مواد اولیه و تحت استاندارد های بین المللی تولید کرده و برای فروش عرضه نمودند.

در حقیقت با بالا رفتن کیفیت تولیدات پوشاک داخلی و به خصوص در حوزه لباس بچه گانه، هر روزه بر طرفداران و خریداران این محصولات افزوده شد و با تولید برند های برتر در حوزه پوشاک کودک، مردم دیگر به سراغ لباس های بیگانه نرفته و خرید لباس بچه گانه ایرانی را ترجیح خواهند داد  و حتی با تولیدات انبوه لباس های با کیفیت داخلی، بخش عظیمی از این لباس ها برای صادرات به کشور های دیگر فرستاده شد و در این صورت منجر به ارز آوری در داخل کشور گردید و با صادرات لباس کودک، در واقع گامی عظیم در راستای صادرات غیر نفتی برداشته ایم .

البته با روند رو به رشد تولید لباس کودک و صادرات آن، در این راستا افراد زیادی مشغول به کار شدند و در این صورت صنعت کشور در حوزه نساجی و پوشاک موفقیت رو به رشدی را پیدا نمود.

خرید انواع لباس بچه گانه اسپرت پسرانه

خرید انواع لباس بچه گانه اسپرت پسرانه

همان طور که می دانیم لباس های بچه گانه از تنوع بالایی برخوردار هستند، اما در بین لباس های کودک، آن دسته از محصولاتی بیشترین طرفدار را دارند که حرکت کودک را محدود نکرده و به او آزادی عمل بدهد. بنابراین با توجه به ویژگی های گفته شده، لباس اسپرت بچه گانه و به خصوص در مدل های پسرانه، بیشترین قسمت بازار خرید و فروش را به خود اختصاص داده است.

کیدی پوش
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.