شرکت واردات پوشاک بچه گانه زمستانی از چین

آنچه در این مقاله می خوانید...

نگاهی بر واردات لباس کودک به کشورواردات انواع پوشاک بچه گانه مجلسی از چین

پوشاک از مهمترین نیاز های بشر به شمار می رود که به صورت گسترده مورد استفاده قرار می گیرد، بسیاری از نیاز کشور از خارج وارد می شود، شرکت واردات پوشاک بچه گانه از چین، تلاش می کند تا بتواند نمونه باکیفیت این کالا را با قیمتی ارزان تهیه و عرضه نماید.

شرکت واردات پوشاک بچه گانه زمستانی از چین

نگاهی بر واردات لباس کودک به کشور

نگاهی بر واردات لباس کودک به کشور آمار رسمی بازار ایران نشان می دهد که بازار رسمی پوشاک ایران چیزی حدود ۲۷ هزار میلیارد می باشد که بازار نسبتا بسیار بزرگی به شمار می رود، قسمت زیادی از این بازار توسط واردات پوشش داده می شود.

بر اساس اطلاعات گمرک چیزی در حدود ۵۹ میلیون دلار در سال پوشاک وارد کشور می شود که قسمت عمده آن از کشورهای شرق آسیا و چین و ترکیه وارد شده است.

آلمان و امارات متحده عربی نیز از کشورهای صادر کننده پوشاک به ایران به شمار می روند.

اما بررسی کشورهای مبداء حکایت از این دارد که در سال ۹۵ و ۹۶ چیزی در حدود ۸۵۶ میلیون دلار پوشاک به ایران لباس صادر کرده اند که فقط تعداد کمی از آن ها از طریق گمرک وارد کشور شده است و بالغ بر ۷۹۸ میلیون از طریق قاچاق وارد کشور شده است. 

این اختلاف آماری ممکن است ناشی از کم ارزش گذاری در گمرک ، قاچاق لباس و یا اختلاف و اشتباهات آماری باشد.

در هر صورت نگاهی بر واردات لباس کودک به کشور به صورت گسترده می تواند بیانگر بازار وسیع این کالا باشد که می تواند گزینه مناسبی برای فعالیت در این بازار به شمار رود و نشان دهنده پتانسیل بالا برای فعالیت در این زمینه باشد.

واردات انواع پوشاک بچه گانه مجلسی از چین

واردات انواع پوشاک بچه گانه مجلسی از چین واردات انواع پوشاک بچه گانه مجلسی از چین به دلیل این که قیمت تمام شده این کالا در آن کشور بسیار پایین می باشد بسیار مقرون به صرف است.

کارگر و قیمت اولیه ارزان موجب شده است تا این نمونه از لباس ها با قیمت کمتری تولید شوند و بتوانند به راحتی با نمونه های داخلی از نظر کیفیت و قیمت رقابت کند.

تولید کننده گان چینی با استفاده از دانش روز بهترین و باکیفیت ترین نمونه از این لباس های مجلسی را طراحی و تولید می نمایند. ساختار صنعتی و ماشین آلات پیشرفته و برند سازی از مهمترین عوامل گسترش صنعت نساجی در این کشور شده است به طوری که چین از نظر صنعت نساجی اولین کشور دنیا به شمار می رود.

در نتیجه با وجود ظرفیت بالای چین در تولید پوشاک و عرضه باکیفیت و ارزان این محصول موجب شده است تا واردات پوشاک بچه گانه مجلسی از چین به ایران مقرون به صرفه باشد و سود خوبی را برای وارد کنندگان این کالا به ارمغان آورد.

کیدی پوش
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.