خرید عمدهببب لباس خانگی بچه گانه با قیمت مناسب

آنچه در این مقاله می خوانید...

فروش عمده سرهمی بچه گانه خانگی کارترزمرکز فروش عمده لباس راحتی بچه گانه در تهران
خرید کلی لباس خانگی بچه گانه

لباس های راحتی بچه گانه از جمله محصولاتی هستند که با توجه به قیمت ارزان آن ها و استفاده زیاد یک کودک از لباس خانگی، می تواند حاشیه سود مناسبی برای خریداران عمده لباس های بچه گانه و فروشگاه داران محترم ایجاد نماید.

در ادامه با ما همراه باشید تا پرفروش ترین مدل های لباس خانگی تولیدی کیدی پوش را به شما معرفی کنیم.
فروش عمده لباس بچه راحتی

فروش عمده سرهمی بچه گانه خانگی کارترز

فروش عمده لباس بچه راحتی
فروش عمده لباس بچه

لباس راحتی به دلیل اینکه مدت زمان زیادی تن کودک می باشد، باید مشخصات خاصی داشته باشد. مسلما اولین گزینه جنس پنبه ای، با گردش هوای مناسب و ضد حساسیت می باشد که حداقل میزان پلی استر را دارا است.

در نظر داشته باشید برای کودکان با سن پایین تر تهیه سرهمی مناسب تر از بلوز شلوار می باشد و بچه ها در این سن در این نوع البسه احساس راحتی بیشتر می کنند.

در درجه بعدی لباس خانگی باید کمی گشاد تر و آزاد تر باشد تا وقتی کودک که به اقتضای سن خود پر جنب و جوش تر می باشد، در حال فعالیت است، احساس راحتی کند و به اصطلاح دست و پا گیر نباشد.

لباس های بچه گانه عموما با طرح های فانتزی و شاد تولید و عرضه می گردند که این امر با روحیه کودکان بسیار سازگار است.

برند کارترز اصالتا برند امریکایی می باشد و در حال حاضر تولیدات خود را در غرب آسیا و در کشورهای چین، کامبوج و تایلند انجام می دهد. تولیدات کشورهای کامبوج و تایلند از کیفیت بالاتری برخوردار بوده و عموما مصرف کنندگان اروپایی و امریکایی دارد. تولیدات کارترز چین در درجه بعدی کیفیت قرار می گیرد و به کشورهای دیگر صادر می شود.

سابق بر این هم نمونه های تایلندی و هم نمونه های چینی این برند معتبر به کشور وارد می شد و بسته به اینکه تولید کدام کشور باشد با قیمت های مختلف به فروش می رسید.

اما در حال حاضر با توجه به رشد بالای نرخ ارز، توان مصرف خانوار ایرانی در حوزه پوشاک نوزاد پایین تر آمده و حتی فروش تولیدات چینی کارترز نیز برای فروشندگان لباس بچه گانه، با توجه به قیمت نسبتا بالای آن ها سخت شده است.

در همین راستا شرکت تولیدی و پخش عمده لباس بچه گانه کیدی پوش با همکاری متخصص ترین طراحان و خیاطان اقدام به تهیه پوشاک با برند کارترز نموده است. از محبوب ترین و پر فروش ترین محصولات کارترز، سرهمی های کودک از نوزادی تا ۵ سال می باشد که ما نیز روی تولید این محصول تمرکز نموده ایم.

پارچه های این پوشاک ترک و یا از بهترین پارچه های تولید داخل می باشد که با دوخت و طرح حرفه ای قابل رقابت با نمونه خارجی می باشد، با این تفاوت که قیمت آن بسیار مناسب تر از قیمت سرهمی های کارترز خارجی می باشد و گواه کیفیت کارهای ما مشتریان ثابت ما می باشد.

در ویدئو زیر بخشی از تولیدات سرهمی با مارک کارترز با قیمت ارزان را مشاهده می فرمایید:

 

مرکز فروش عمده لباس راحتی بچه گانه در تهران

فروش عمده لباس بچه راحتی

با توجه به نکات بیان شده، وجود لباس های بچه گانه راحتی و خانگی با قیمت های ارزان در ویترین و قفسه های فروشگاه های خود می تواند ضامن یک سود آوری مستمر ماهانه باشد.

اگر تمایل به خرید انواع لباس بچه گانه راحتی با پارچه های مرغوب ترک و ایرانی و با ارزان ترین قیمت دارید، با کارشناسان فروش تولیدی و پخش کیدی پوش تماس حاصل نمایید و یا فرم تماس موجود در سایت را تکمیل کرده تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

کیدی پوش
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.