خرید عمده لباس بچه کارترز در تهران

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع سرهمی بچه گانه کارترزپخش انواع سرهمي کارترز بصورت عمده
خرید عمده لباس بچه کارترز

برند كارترز، برند محبوب اين روزا كه طرفداران زيادي دارد. سابقه برند كارترز به ١٥٠ سال پيش در كشور آمريكا بر ميگردد!

كارترز با طراحي هاي فوق العاده و مدل هاي متنوع توانسته نظر بيشتر طراحان مد حوضه پوشاك بچه گانه را به خود جلب كند. اگر شما هم جز طرفداران برند كارترز هستيد با ما همراه باشيد.

خرید عمده لباس بچه کارترز

انواع سرهمی بچه گانه کارترز

خرید عمده لباس بچه کارترز

يكي از دلايل محبوبيت لباس بچگانه كارترز، طراحي فوق العاده سرهمي كودك است. سرهمي كارترز طوري طراحي شده است كه وقتی كودك به بازی و دویدن مشغول می شود، عضوی از بدنش مانند شکم و پاها در معرف هوا قرار نگیرد.

همچنین پوست كودك در تماس با وسايل اطراف و اشيا خراشيده نشود و کودک در آن احساس راحتی نماید.

امروزه برند كارترز را كشورهايي مانند چين،كامبوج،تايلند توليد ميكند.كارترز هايي كه وارد ايران ميشود توليد كشور چين هستند كه نسبت به كارترز هاي آمريكايي در درجه پايين تري قرار دارند.

خوشبخانه كشور ايران با استفاده از طراحي كارشناسان صنعت مد به روز دنيا موفق به توليد كارترز هاي ايراني شده است كه با مدل هاي خارجي آن رقابت ميكند. پارچه استفاده شده در سرهمي هاي كارترز ايراني، نخ پنبه دو رو و نخ پنبه دورس است كه از كيفيت بالايي برخوردار است.

لباس سرهمي كارترز تنوع و رنگ هاي بسياري دارد. كارترز سعي كرده است سرهمي هاي خود را با چاپ شخصيت هاي متنوع بچگانه از حيوانات گرفته تا شخصيت هاي كارتوني، براي كودكان جذاب نمايد تا كودكان با اشتياق بيشتر اين سرهمي ها را به تن كنند.

كارترزهاي ايراني به علت كيفيت بالايي كه دارند مورد استقبال كشور هاي همسايه نيز شده اند و به كشور هاي اطراف نيز صادر ميشوند. به علاوه كارترز هاي ايراني در مقايسه با نوع خارجي آن بسيار مقرون به صرفه تر است و حاشيه سود بالايي دارد.

به علاوه نوع پارچه به كار رفته در سرهمي ها به گونه است كه براي پوست كودك حساسيت ايجاد نكند. دوخت  داخل سرهمي بسيار تميز و هوشمندانه انجام شده است تا خراشيدگي براي پوست كودك نداشته باشد.

پخش انواع سرهمي کارترز بصورت عمده

خرید عمده لباس بچه کارترز

توليدي و بخش كيدي پوش، توليد كننده انواع سرهمي و سيوشرت كارترز ايراني با كيفيت قابل رقابت با نمونه خارجي آماده همكاري با فروشگاه ها و مغازه ها ميباشد. براي ديدن مدل هاي مختلف انواع سرهمي و سيوشرت كارترز با كارشناسان ما در واحد فروش در ازتباط باشيد.

کیدی پوش
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.