خرید انواع شومیز بچه گانه عمده کرپ حریر

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی انواع مدل شومیز بچه گانهتولیدی شومیز بچه گانه عمده نخی پسرانه

خرید شومیز بچه گانه عمده کرپ حریر انتخاب مناسبی برای مهمانی های فصل بهار و تابستان است. به همین علت سعی داریم جدیدترین مدل های پرفروش امسال را معرفی کنیم تا در انتخاب و خرید آنها راحت تر تصمیم بگیرید. آیا قیمت انواع این محصولات پرطرفدار می تواند تضمین کننده کیفیت آنها باشد؟

خرید انواع شومیز بچه گانه کرپ حریر

معرفی انواع مدل شومیز بچه گانه

معرفی انواع مدل شومیز بچه گانه شومیز در یک تعریف ساده به انواع لباس آستین بلند می گویند که بلند آن تا خط کمربند است. این نوع پوشش طی چند سال اخیر در صنعت لباس بچه گانه بسیار مد و رایج شده است. انواع مدل های شومیز زمستانه و تابستانه در رنگ های متنوع و طرح های سنتی یا مدرن تولید و راهی بازار می شوند.

در این میان یکی از باکیفیت ترین نوع این لباس ها، شومیز کرپ حریر است. پارچه ای بسیار نازک، خوش فرم و مناسب فصل تابستان که برای پوشیدن در اغلب مهمانی ها توصیه می شود. رنگبندی متنوع پارچه حریر، بافت بسیار ریز و ظریف در کنار خنکی و راحتی آن موجب شده تا بهترین انتخاب برای دوخت انواع مدل شومیز بچه گانه باشد.

برخی از پرطرفدارترین مدل های این محصول برای مراسم های مختلف عبارت است از:

  1. شومیز  کرپ حریر گیپور: ترکیبی از پارچه حریر و گیپور که نمونه ای مجلسی به شمار می آید.
  2. شومیز کرپ حریر پنبه ای: در این مدل پارچه حریر لباس به صورت یک پوشش تزئینی بر روی بلوز اصلی بافته شده از پنبه قرار می گیرد.
  3. شومیز کرپ حریر اسپرت: مدل هایی آستین بلند با طرح های عروسکی و شخصیت های کارتنی را شامل می شوند.
  4. شومیز کرپ حریر مجلسی: بیشتر به صورت آستین کوتاه، آستین حلقه ای و سرب قابل تهیه هستند.

تولیدی شومیز بچه گانه عمده نخی پسرانه

تولیدی شومیز بچه گانه نخی پسرانه

در مراکز تولیدی شومیز بچه گانه بکارگیری انواع پارچه ها و طراحی های مدرن و سنتی بسیار رایج است. برخی برندها تنها در زمینه دوخت و عرضه مدل خاصی از این محصول فعالیت دارند. به عنوان مثال یک برند نام آشنا می تواند فقط شومیز اسپرت را طراحی کند تا بتواند با تمرکز بر روی آن سهم قابل توجه ای از بازار فروش را به دست آورد.

شومیز نخی پسرانه و دخترانه به عنوان مدل های مناسب برای فصل تابستان اغلب از جنس نخ پنبه و برخی الیاف مصنوعی باکیفیت مانند پلی استر تولید و بافته می شوند.

گفتنی است که به علت تنوع بالای طرح و مدل این محصولات(شومیز بچه گانه عمده)، گاهاً انتخاب و خرید برای فعالین و فروشندگان عمده امری چالش برانگیز خواهد بود. برای این منظور می توانند جهت مشاوره و خرید انواع شومیز بچه گانه با طرح های پرفروش از طریق این مرکز اقدام نمایند.

کیدی پوش
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.