تولید و پخش لباس بچه گانه در تبریز

آنچه در این مقاله می خوانید...

راهنمای سایز بندی لباس کودکفروش لباس بچه گانه ترک در تبریز
لباس بچه گانه عمده تبریز

تولید و پخش لباس بچه گانه در تبریز توسط برندهای مختلف صورت می گیرد که می توانید آن ها را به راحتی از سایت کیدی پوش تهیه فرمایید. یکی
از مهمترین نکاتی که هر خریدار عمده بایستی هنگام خرید مد نظر داشته باشد، اعتبار برند می باشد که کارشناسان ما شما را در این امر یازی می دهند.

پوشاک بچه گانه مورد نیاز این مرکز استان از تولیدی های خود استان، استان های مجاور و نیز تهران تامین می گردد. در ادامه قصد داریم به بررسی بازه سنی کودکان در انتخاب لباس پرداخته و نکات مهم هنگام خرید هر یک را بیان کنیم.

تولید و پخش لباس بچه گانه در تبریز

راهنمای سایز بندی لباس کودک

در ابتدا باید توجه داشته باشید سایز لباس دخترانه و پسرانه چه شلوار و چه بلوز قبل از بلوغ با یکدیگر تفاوت چندانی ندارد و تنها دانستن سن می تواند تا حد زیادی راهگشا باشد. طبقه بندی کلی لباس کودکان بصورت زیر می باشد:

  • نوزاد و نوپا که از بدو تولد تا ۲ سالگی را شامل می شود. برای این سن سایز ۳۰ تا ۳۵ مناسب می باشد.
  • کودک که عموما به سن ۲ تا ۸ سال اطلاق می گردد. مشخصات این سن کاهش چربی بدن کودک و لاغر شدن می باشد. کودکان عموما در سایز ۳۵ تا ۵۵ قرار می گیرند.
  • نوجوان که بازه سنی ۸ تا ۱۴ سال را شامل می شوند. در سنین نوجوانی رشد قد غالب می باشد که این نکته در انتخاب لباس ها باید مد نظر قرار گیرد. ۵۵ تا ۶۵ سایز مناسب نوجوانان می باشد.

انتخاب لباس کودک

فروش لباس بچه گانه ترک در تبریز

به دلیل نزدیکی تبریز به مرزهای ترکیه، و همزبانی تاجران ترک با همتایان ترکیه ایشان لباس های بچه گانه ترک در این شهر و نیز شهر ارومیه به نسبت شهرهای دیگر مرسوم تر است. همچنین در این شهر تولید کنندگان خوبی نیز وجود دارند که بعضا پوشاک تولیدی آن ها به تمامی نقاط ایران ارسال می گردد. در سال های اخیر با توجه به افزایش نرخ ارز و محدود تر شدن استفاده خانوار ایرانی از پوشاک بچه گانه خارجی، فروش تولید کنندگان داخلی افزایش چشمگیری داشته و با توجه به افزایش گردش مالی آنها، این امر موجب ارتقا کیفیت و رقابت پذیری پوشاک تولید داخل با نمونه های خارجی شده است.

لباس کودک ترک در تبریز

بعضا مشاهده می شود پارچه و متریال تولیدی البسه از کشورهایی مانند ترکیه وارد شده و در ایران کار طراحی، برش و دوخت آن ها انجام می گردد.

اگر صاحب فروشگاه لباس کودک در تبریز هستید به سادگی می توانید از طریق این سایت انواع مدل های لباس بچه گانه دخترانه و پسرانه تولید شده توسط برندهای مختلف را با مناسب ترین قیمت و کیفیت خریداری نمایید.

در این خصوص می توانید سفارش خود را در سایت ثبت نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند و یا در صورت هرگونه سوال می توانید با مدیر فروش مجموعه تماس حاصل نمایید.

کیدی پوش
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.