ایده برای ویترین فروشگاه لباس بچگانه

آنچه در این مقاله می خوانید...

ایده برای ویترین فروشگاه لباس بچگانهاستفاده از رنگ های شادویترین فروشگاه شما تابلوی نمایش محصولات شماویترین خود را بروزرسانی کنیدنکته آخر
ویترین مغازه

ایده برای ویترین فروشگاه لباس بچگانه

به نمایش گذاشتن لباس در یک فروشگاه میتواند بسیار پر چالش تر از چیزی باشد که فکر می کنید. در واقع ابتدا باید اجزای متخلفی را در نظر بگیرید، از مقدارفضایی که در اختیار دارید گرفته تا موجودی و تنوع لباس هایی که می خواهید به نمایش و فروش بگذارید. از ان جایی که فروشگاه های لباس کودک به فراوانی وجود دارند شما باید ویترین خود را به گونه ای طراحی و اجرا کنید که منحصر به فرد و جذاب باشد. در این مقاله قصد داریم ایده هایی برای داشتن یک ویترین جذاب برای یک فروشگاه لباس کودک را به شما معرفی کنیم.

ویترین مغازه

استفاده از رنگ های شاد

از آنجایی که در فروشندگی لباس کودک مخاطب اصلی شما کودکان و والدین آنها هستند، دکور فروشگاه شما باید به گونه ای باشد که باعث هیجان زدگی کودک شده و والدین او را جذب کند.

یکی از مهمترین عناصر طراحی دکور خصوصا در مورد فروشگاه لباس کودک رنگ می باشد. اگر توجه کرده باشید اکثر یا بهتر است بگوییم تمام لباس های کودک رنگ های روشن و شاد دارند، بنابراین  استفاده از رنگ های شاد و رمانتیک و مناسب سن کودک می تواند به جلب توجه مشتری به فروشگاه شما کمک بسیاری بکند.

 

ویترین مغازه بچگانه

 

ویترین فروشگاه شما تابلوی نمایش محصولات شما

اصلی ترین معرف محصولات یک فروشگاه به طور کلی فضای ویترین آن فروشگاه است.

بنابراین استفاده از آیتم های مناسب در ویترین می تواند تاثیر به سزایی در جذب مشتری داشته باشد. در مورد فروشگاه های لباس کودکانه ویترین شما باید با خلاقیت و دقت بیشتری چیده شود.

به عنوان مثال استفاده ازمانکن هایی با شخصیت های کارتونی می تواند کودک را ترغیب کند که وارد فروشگاه شما بشود. اما باید دقت کنید که این فضا را به گونه ای شلوغ نکنید که محصولات داخل فروشگاه شما مشخص نشود. چرا که والدین کودک علاوه بر ویترین به داخل فروشگاه و محصولات شما نیز توجه می کنند.

 

 

ویترین خود را بروزرسانی کنید

 

در هر دوره زمانی ممکن است که یک شخصیت کارتونی مورد توجه کودکان قرار گیرد. بنابراین باید از عناصری استفاده کنید که قابلیت بروزرسانی داشته باشند، مثلا می توانید از پوستر ها و برچسب هایی استفاده کنید که قابلیت جدا شدن و تعویض داشته باشند. همچنین با توجه به تغییر فصل و ترند شدن برخی استایل های کودکانه می توانید از آیتم های بروز مناسب فصل یا محصولات ترندی در ویترین استفاده کنید.

مشتری شما با دیدن تغییرات در ویترین شما متوجه بروز بودن و توجه شما به محصولاتتان می شود و این خود میتواند از عواملی باشد که یک مشتری را همیشگی سازد.

عمده فروشی بچگانه

نکته آخر

 

استفاده بهینه از فضا و خلاقیت فردی شما به بهبود طراحی دکوراسیون و ویترین فروشگاه شما کمک بسیاری می کند.

سعی کنید در طراحی ویترین فروشگاه لباس بچگانه خود از نورپردازی هایی با رنگ های ملایم و مناسب روحیات کودکان استفاده کنید، از شخصیت های مورد علاقه کودکان کمک بگیرید

.اما در نهایت از کیفیت محصولات خود در عین مناسب بودن قیمت آن ها غافل نشوید. چرا که نهایتا خریدار محصولات شما والدین کودکان هستند. بنابراین کیفیت و جنس محصولات شما باید به گونه ای باشد که بتوان از آن برای مدت طولانی تری استفاده کرد چرا که کودکان فعالیت بیشتری نسبت به بزرگسالان دارند و لباس های آنان به مراتب بیشتر از افراد بزرگسال نیاز به شستشو دارد. به علاوه کودکان از سرعت رشد بیشتری برخوردار هستند. پس جنس لباس باید به گونه ای باشد که مدت بیشتری قابل استفاده باشد.

 

لباس بچگانه

کیدی پوش
0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.